اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد
سرخط خبرها

آماده باش کامل حوزه خدمات شهری در دهه آخر صفر | ۵ هزار سرویس بهداشتی فعال در مشهد

  • کد خبر: ۱۸۳۳۸۳
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
آماده باش کامل حوزه خدمات شهری در دهه آخر صفر | ۵ هزار سرویس بهداشتی فعال در مشهد
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی مشهد مقدس گفت: تمام نیرو‌های خدمات شهری شهرداری مشهد در ۱۰روز پایانی ماه صفر در آماده باش کامل هستند.

حسن کریمدادی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: طبق روال هرساله جمع آوری زباله‌ها تا شعاع ۱۰کیلومتری از مشهد در تمامی مسیر‌های موجود که زائران پیاده و سواره از آن عبور می‌کنند انجام می‌شود.

کریمدادی افزود: ۱۰جاده در مبادی ورودی شهر وجود دارد که شامل جاده‌های قدیم و جدید قوچان، قدیم نیشابور، فریمان، سرخس، کلات و میامی است که برای استقبال از زائران پیاده دهه آخر صفر  پاکسازی شده است.

وی بیان کرد: نیرو‌های خدمات شهری برای نظافت و حفظ پاکیزگی شهر در دهه پایانی صفر در آماده‌باش کامل قرار دارند و به طور ویژه در اطراف حرم، رفت و روب به صورت سه شیفت کاری انجام خواهد شد.

عضو شورای شهر مشهد عنوان کرد: نزدیک به ۵هزار سرویس بهداشتی به صورت ثابت و سیار در سطح شهر تعبیه شده و به طور ویژه در اطراف حرم مطهر رضوی در کنار سرویس بهداشتی، وضوخانه‌های سیار نیز به منظور رفاه حال زائر فراهم شده است.

وی افزود: همچنین برای حفظ ایمنی زائر، سازمان آتش نشانی نیز تمامی پایگاه‌های خود را بسیج کرده و رعایت تمام مسائل ایمنی را به صورت شبانه روزی در محل اسکان زائران و دیگر نقاط شهر پایش می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->